嗨,我很好,那么你呢?

A Different Heav'n - The Dandelion War

好好陶醉的男声吖

小豆之家:

Banished from paradise
自天堂被放逐
Cast into a lake of fire
铸成一潭火湖
My vengeful wrath will soon transpire
我复仇的怒焰很快会燃烧
I can see a flaw in your creation
我能在你的杰作中窥见瑕疵啊
Dear god
我亲爱的上帝
No man can withstand the powers of temptation
诱惑的力量无人能挡

I'm the serpent slithering
我即是蜿蜒爬行的蟒蛇
Nearby
在这周遭
Wrapping my body around trees
在那知善恶树上缠绕我的躯壳
That feed the hungry
它满足忍饥挨饿之人
The poor
满足一贫如洗之人
The wild
满足桀骜不驯之人
The blind
满足冥顽不灵之人
The adams
满足亚当们
The eves
满足夏娃们
The saints
满足圣徒们
The sinners
满足罪人们
The hunger in everyone.
满足每个人的欲望
The mind is its own place and in itself can make a heav'n of hell
心灵是自己的殿堂,它可以是天堂中的罪恶之地
Or a hell of heaven
也可以是地狱中的极乐世界
The mind is its own place and in itself can make a heav'n of hell
心灵是自己的殿堂,它可以是天堂中的罪恶之地
Or a hell of heaven
也可以是地狱中的极乐世界

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论
热度(11)

© 妙小姐 | Powered by LOFTER